Tomasz Kurpik-Pawlicki

mgr inż., MBA

Absolwent Wydziału Elektroniki Politechniki Warszawskiej (teleinformatyka). Dyplom MBA na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Studia doktoranckie w zakresie nauk o zarządzaniu (ALK). Praca nad projektami specjalnymi w PLL LOT oraz MSWiA. Przez ponad dwie dekady dyrektor marketingu w Heidelberg Polska. Od 2022 pracownik badawczo-techniczny Wydziału Nauk Politycznych i Studiów Międzynarodowych Uniwersytetu Warszawskiego (wcześniej od 2015 na Wydziale Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii UW). Członek Rady Programowej konferencji naukowo-technicznych Polskiej Izby Druku, Centralnego Ośrodka B-R Przemysłu Poligraficznego oraz Sekcji Poligrafów SIMP. Autor publikacji z zakresy poligrafii i mediów. Członek Rady Fundacji Rozwoju Kadr Poligraficznych. Kawaler Polskiego Bractwa Kawalerów Gutenberga. Zainteresowania badawcze: systemy IT w mediach, zarządzaniu, serwisy internetowe, narzędzia komunikacji internetowej, marketing tradycyjny i cyfrowy, analiza zbiorów danych i treści.